Obszary badań
Obecnie koncentruję się na innwoacyjnych mechanikach i systemach w grach komputerowych, UX gier mobilnych oraz połączeniu psychologii i sztucznej inteligencji w obszarze najbardziej zaawasowanej formy sztuki, czyli gier cyfrowych. Badania prowadzę zarówno na uczelni, jak również poza nią.
Na doktoracie zajmowałem się statystycznymi metodami detekcji zmian modelu klasyfikacji (ang. concept drift) w uczeniu maszyn. Jest to stosunkowo młody obszar w ramach sztucznej inteligencji w informatyce. Rozwinąłem autorski algorytm Simulated Concept Recurrence, który mam nadzieję otworzy nowe perspektywy w tworzeniu algorytmów klasyfikacji i detekcji dla środowisk, w których występuje zjawisko concept drift.
Dydaktyka i działalność na uczelni
Prowadzę wykład i laboratoria z Projektowania Gier Komputerowych 1 i 2 oraz opracowuję karty przedmiotów dla innych kursów związanych z tworzeniem gier. Jestem opiekunem naukowym koła naukowego Tk Games, uczącego tworzyć gry komputerowe i na urządzenia mobilne od podstaw.